Obchodní podmínky

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
pro prodej zboží prostřednictvím internetového obchodu vianubia.cz

Nepatříme mezi ty, kteří by zbytečně zdlouhavě a složitě formulovali podmínky nákupu. Naše pravidla jsou jednoduchá, spravedlivá a jejich dodržování je pro nás i pro vás nezbytné pro spokojený nákup. Níže jsou uvedeny základní parametry, kterými se řídíme.

Tyto všeobecné obchodní podmínky (“Podmínky”) společnosti ViaNubia s.r.o., se sídlem Dobrovského 154, 339 01 Klatovy, IČ: 21972389, zapsaná v obchodním rejstříku, spisová značka: C 45651, vedená u Krajského soudu v Plzni, e-mail: info@vianubia.cz, telefonní číslo: +420 606 665 699, adresa provozovny: Dobrovského 154, 339 01 Klatovy („My” nebo „Prodávající”) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů („Občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti Vás, jakožto kupujících, a Nás, jakožto prodávajících, vzniklá v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy („Smlouva“) uzavřené prostřednictvím E-shopu na webových stránkách www.vianubia.cz.

Všechny informace o zpracování Vašich osobních údajů jsou obsaženy v Zásadách zpracování osobních údajů, která naleznete zde.

Ustanovení těchto Podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy. Smlouva a Podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Znění Podmínek můžeme jednostranně měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklé po dobu účinnosti předchozího znění Podmínek.

Jak jistě víte, tak komunikujeme primárně na dálku. Proto i pro naši Smlouvu platí, že jsou použity prostředky komunikace na dálku, které umožňují, abychom se spolu dohodli bez současné fyzické přítomnosti Nás a Vás a Smlouva je tak uzavřena distančním způsobem v prostředí E-shopu, a to prostřednictvím rozhraní webové stránky („webové rozhraní E-shopu“).

Pokud některá část Podmínek odporuje tomu, co jsme si společně schválili v rámci procesu Vašeho nákupu na Našem E-shopu, bude mít tato konkrétní dohoda před Podmínkami přednost.

         1.        NĚKTERÉ DEFINICE 

         1.1.     Cena je finanční částka, kterou budete hradit za Zboží;

         1.2.     Cena za dopravu je finanční částka, kterou budete hradit za doručení Zboží, a to včetně ceny za jeho zabalení;

         1.3.     Celková cena je součet Ceny a Ceny za dopravu;

         1.4.     DPH je daň z přidané hodnoty dle platných právních předpisů;

         1.5.     Faktura je daňový doklad vystavený v souladu se zákonem o dani z přidané hodnoty na Celkovou cenu;

         1.6.     Objednávka je Váš závazný návrh na uzavření Smlouvy o koupi Zboží s Námi;

         1.7.     Uživatelský účet je účet zřízený na základě Vámi sdělených údajů, jež umožňuje uchování zadaných údajů a uchovávání historie    
                    objednaného Zboží a uzavřených Smluv;

         1.8.     Vy jste osoba nakupující na Našem E-shopu, právními předpisy označovaná jako kupující;

         1.9.     Zboží je vše, co můžete nakoupit na E-shopu.

         2.        OBECNÁ USTANOVENÍ A POUČENÍ

         2.1.     Koupě Zboží je možná jen přes webové rozhraní E-shopu.

         2.2.     Při nákupu Zboží je Vaše povinnost poskytnout Nám všechny informace správně a pravdivě. Informace, které jste Nám poskytli v 
                    Objednávce budeme tedy považovat za správné a pravdivé.

         2.3.     Na našem E-shopu také poskytujeme přístup k hodnocení Zboží provedenému jinými spotřebiteli. Autenticitu takových recenzí
                    zajišťujeme a kontrolujeme tím, že propojujeme hodnocení s konkrétními objednávkami, tudíž v interním systému u každého
                    hodnocení vidíme i propojené ID objednávky, a tak jsme schopni ověřit a prokázat, že recenze pochází od reálného spotřebitele.

         3.        UZAVŘENÍ SMLOUVY

         3.1.     Smlouvu s Námi je možné uzavřít pouze v českém jazyce.

         3.2.     Smlouva je uzavírána na dálku prostřednictvím E-shopu, přičemž náklady na použití komunikačních prostředků na dálku hradíte Vy.
                    Tyto náklady se však nijak neliší od základní sazby, kterou hradíte za používání těchto prostředků (tedy zejména za přístup 
                    k internetu), žádné další náklady účtované Námi tedy nad rámec Celkové ceny nemusíte očekávat. Odesláním Objednávky souhlasíte
                    s tím, že prostředky komunikace na dálku využíváme.

         3.3.     K tomu, abychom mohli Smlouvu uzavřít, je třeba, abyste na E-shopu vytvořili Objednávku. V tomto návrhu musí být uvedeny
                    následující údaje:

                    a)     Informace o nakupovaném Zboží (na E-shopu označujete Zboží, o jehož nákup máte zájem, tlačítkem „Do košíku“);

                    b)     Informace o Ceně, Ceně za dopravu, způsobu platby Celkové ceny a požadovaném způsobu doručení Zboží; tyto informace
                            budou zadány v rámci tvorby Objednávky v rámci uživatelského prostředí E-shopu, přičemž informace o Ceně, Ceně za dopravu 
                            a Celkové ceně budou uvedeny automaticky na základě Vámi zvolného Zboží, způsobu jeho doručení a platby;

                    c)     Své identifikační a kontaktní údaje sloužící k tomu, abychom mohli doručit Zboží, zejména tedy jméno, příjmení, doručovací
                            adresu, telefonní číslo a e-mailovou adresu.

         3.4.     V průběhu tvorby Objednávky můžete až do doby jejího dokončení údaje měnit a kontrolovat. Po provedení kontroly prostřednictvím
                    stisku tlačítka „Objednat s povinností platby“ Objednávku dokončíte. Před stiskem tlačítka musíte ale ještě potvrdit Vaše seznámení
                    se a souhlas s těmito Podmínkami a podmínkami ochrany osobních údajů, v opačném případě nebude možné Objednávku dokončit.
                    K potvrzení a souhlasu slouží zatrhávací políčko. Po stisku tlačítka „Objednat s povinností platby“ budou všechny vyplněné informace  
                    odeslány přímo Nám.

         3.5.     Vaši Objednávku Vám v co nejkratší době poté, kdy Nám bude doručena, potvrdíme zprávou odeslanou na Vaši e-mailovou adresu
                    zadanou v Objednávce. Součástí potvrzení bude shrnutí Objednávky a tyto Podmínky formou přílohy e-mailové zprávy. Podmínky ve
                    znění účinném ke dni Objednávky, tj. ve znění přiloženém jako příloha potvrzující e-mailové zprávy, tvoří nedílnou součást Smlouvy.
                    Potvrzením Objednávky dochází k uzavření Smlouvy mezi Námi a Vámi.

         3.6.     Mohou nastat i případy, kdy Vám nebudeme moci Objednávku potvrdit. Jedná se zejména o situace, kdy Zboží není dostupné nebo
                    případy, kdy objednáte větší počet kusů Zboží, než kolik je z naší strany umožněno. Informaci o maximálním počtu Zboží Vám však
                    vždy v rámci E-shopu předem poskytneme a neměla by pro Vás být tedy překvapivá. V případě, že nastane jakýkoli důvod, pro který
                    nemůžeme Objednávku potvrdit, budeme Vás kontaktovat a zašleme Vám nabídku na uzavření Smlouvy v pozměněné podobě oproti
                    Objednávce. Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy Naši nabídku potvrdíte.

         3.7.     V případě, že v rámci E-shopu nebo v Objednávce bude uvedena zjevně chybná Cena, nejsme povinni Vám Zboží za tuto Cenu dodat
                    ani v případě, kdy jste obdrželi potvrzení Objednávky a tedy došlo k uzavření Smlouvy. V takové situaci Vás budeme bezodkladně
                    kontaktovat a zašleme Vám nabídku na uzavření nové Smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávce. Nová Smlouva je v takovém
                    případě uzavřena ve chvíli, kdy Naši nabídku potvrdíte. Za zjevnou chybu v Ceně se považuje například situace, kdy Cena neodpovídá
                    obvyklé ceně u jiných prodejců nebo chybí či přebývá cifra.

         3.8.     V případě, kdy dojde k uzavření Smlouvy, Vám vzniká závazek k zaplacení Celkové ceny.

         3.9.     V případě, že máte zřízen Uživatelský účet, můžete učinit Objednávku jeho prostřednictvím. I v takovém případě máte ale povinnost
                    zkontrolovat správnost, pravdivost a úplnost předvyplněných údajů. Způsob tvorby Objednávky je však totožný, jako v případě
                    kupujícího bez Uživatelského účtu, výhodou však je, že není třeba opakovaně vyplňovat Vaše identifikační údaje.

         3.10.    V některých případech umožňujeme na nákup Zboží využít slevu. Pro poskytnutí slevy je třeba, abyste v rámci návrhu Objednávky
                     vyplnili údaje o této slevě do předem určeného pole. Pokud tak učiníte, bude Vám Zboží poskytnuto se slevou.

         4.        UŽIVATELSKÝ ÚČET

         4.1.     Na základě Vaší registrace v rámci E-shopu můžete přistupovat do svého Uživatelského účtu.

         4.2.     Při registraci Uživatelského účtu je Vaše povinnost uvést správně a pravdivě všechny zadávané údaje a v případě změny je
                    aktualizovat.

         4.3.     Přístup k Uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Ohledně těchto přístupových údajů je Vaší povinností
                    zachovávat mlčenlivost a nikomu tyto údaje neposkytovat. V případě, že dojde k jejich zneužití, neneseme za to žádnou odpovědnost.

         4.4.     Uživatelský účet je osobní a nejste tedy oprávněni umožnit jeho využívání třetím osobám.

         4.5.     Váš Uživatelský účet můžeme zrušit, a to zejména v případě, když jej více než 2 roky nevyužíváte, či v případě, kdy porušíte své
                    povinnosti dle Smlouvy.

         4.6.     Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového
                    vybavení.

         5.        CENOVÉ A PLATEBNÍ PODMÍNKY, VÝHRADA VLASTNICKÉHO PRÁVA

         5.1.     Cena je vždy uvedena v rámci E-shopu, v návrhu Objednávky a samozřejmě ve Smlouvě. V případě rozporu mezi Cenou uvedenou u
                    Zboží v rámci E-shopu a Cenou uvedenou v návrhu Objednávky se uplatní Cena uvedená v návrhu Objednávky, která bude vždy
                    totožná s cenou ve Smlouvě. V rámci návrhu Objednávky je též uvedena Cena za dopravu, případně podmínky, kdy je doprava
                    zdarma.

         5.2.     Celková cena je uvedena včetně DPH včetně veškerých poplatků stanovených zákonem.

         5.3.     Platbu Celkové ceny po Vás budeme požadovat po uzavření Smlouvy a před předáním Zboží. Úhradu Celkové ceny můžete provést
                    následujícími způsoby:

                    a)     Bankovním převodem. Informace pro provedení platby Vám zašleme v rámci potvrzení Objednávky. V případě platby bankovním
                            převodem je Celková cena splatná do 7 dní.

                    b)     Kartou online. V takovém případě probíhá platba přes platební bránu Shoptet Pay

                    c)     Pomocí online služby GPay nebo Apple Pay

         5.4.     Faktura bude vystavena v elektronické podobě po uhrazení Celkové ceny a bude zaslána na Vaši e-mailovou adresu. Faktura bude též
                    dostupná v Uživatelském účtu.    

         5.5.     Vlastnické právo ke Zboží na Vás přechází až poté, co zaplatíte Celkovou cenu a Zboží převezmete. V případě platby bankovním
                    převodem je Celková cena zaplacena připsáním na Náš účet, v ostatních případech je zaplacena v okamžik provedení platby.

         6.        DORUČENÍ ZBOŽÍ, PŘECHOD NEBEZPEČÍ ŠKODY NA VĚCI

         6.1.     Zboží Vám bude doručeno nejpozději do 10 dní způsobem dle Vaší volby, přičemž můžete vybírat z následujících možností:

                    a)     Osobní odběr na Naší provozovně uvedené v seznamu provozoven a výdejních míst;

                    b)     Osobní odběr na výdejních místech společnosti Zásilkovna;

                    c)     Doručení prostřednictvím dopravní společnosti Zásilkovna;

         6.2.     Zboží je možné doručit pouze v rámci České republiky.

         6.3.     Doba doručení Zboží vždy závisí na jeho dostupnosti a na zvoleném způsobu doručení a platby. Předpokládaná doba doručení Zboží
                    Vám bude sdělena v potvrzení Objednávky. Doba uvedená v těchto Podmínkách je pouze orientační a může se lišit od skutečné doby
                    dodání. V případě osobního odběru na provozovně Vás vždy o možnosti vyzvednutí Zboží budeme informovat prostřednictvím
                    e-mailu.

         6.4.     Po převzetí Zboží od dopravce je Vaše povinnost zkontrolovat neporušenost obalu Zboží a v případě jakýchkoli závad tuto skutečnost
                    neprodleně oznámit dopravci a Nám. V případě, že došlo k závadě na obalu, která svědčí o neoprávněné manipulaci a vstupu do 
                    zásilky, není Vaší povinností Zboží od dopravce převzít.

         6.5.     V případě, kdy porušíte svoji povinnost převzít Zboží, s výjimkou případů dle čl. 6.4 Podmínek, nemá to za následek porušení Naší
                    povinnosti Vám Zboží doručit. Zároveň to, že Zboží nepřevezmete, není odstoupení od Smlouvy mezi Námi a Vámi. Nám ale
                    v takovém případě vzniká právo od Smlouvy odstoupit z důvodu Vašeho podstatného porušení Smlouvy, případně Zboží uskladnit, za
                    což nám od Vás náleží úplata ve výši 200 Kč. Pokud se rozhodneme odstoupit od Smlouvy, je odstoupení účinné v den, kdy Vám toto
                    odstoupení doručíme. Odstoupení od Smlouvy nemá vliv na nárok na uhrazení Ceny za dopravu, případně na nárok na náhradu škody,
                    pokud vznikla.

         6.6      Pokud je z důvodů vzniklých na Vaší straně Zboží doručováno opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo ve Smlouvě dohodnuto, je 
                    Vaší povinností nahradit Nám náklady s tímto opakovaným doručením spojené. Platební údaje pro zaplacení těchto nákladů Vám
                    zašleme na Vaši e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě a jsou splatné 14 dnů od doručení e-mailu.

         6.7.     Nebezpečí škody na Zboží na Vás přechází v okamžiku, kdy ho převezmete. V případě, kdy Zboží nepřevezmete, s výjimkou případů
                    dle čl. 6.4 Podmínek, na Vás nebezpečí škody na Zboží přechází v okamžiku, kdy jste měli možnost ho převzít, ale z důvodů na Vaší
                    straně k převzetí nedošlo. Přechod nebezpečí škody na Zboží pro Vás znamená, že od tohoto okamžiku nesete veškeré důsledky
                    spojené se ztrátou, zničením, poškozením či jakýmkoli znehodnocením Zboží.

         6.8.     V případě, že Zboží nebylo v E-shopu uvedeno jako skladem a byla uvedena orientační doba dostupnosti Vás budeme vždy
                    informovat v případě:

                    a)     mimořádného výpadku výroby Zboží, přičemž Vám vždy sdělíme novou očekávanou dobu dostupnosti nebo informace o tom, že
                            nebude možné Zboží dodat;

                    b)     prodlení s dodáním Zboží od Našeho dodavatele, přičemž Vám vždy sdělíme novou očekávanou dobu dodání.

         7.        PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

         7.1.     Zaručujeme, že v době přechodu nebezpečí škody na Zboží podle čl. 6.7 Podmínek je Zboží bez vad, zejména pak, že Zboží:

                    a)     odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným
                            vlastnostem;

                    b)      je vhodné k účelu, pro který ho požadujete a s nímž souhlasíme;

                    c)      je dodáno s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití;

                    d)      je vhodné k účelu, k němuž se Zboží tohoto druhu obvykle používá;

                    e)     množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, odpovídá obvyklým
                            vlastnostem Zboží téhož druhu, které můžete rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná námi nebo jinou
                            osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením;

                     f)     je dodáno s příslušenstvím, včetně obalu a pokynů k použití, které můžete rozumně očekávat; a

                     g)    odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, které Vám byly poskytnuty před uzavřením smlouvy.

          7.2.     Práva a povinnosti ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními
                     § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b Občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších
                     předpisů).

          7.3.     V případě, že bude mít Zboží vadu, tedy zejména pokud nebude splněna některá z podmínek dle čl. 7.1, můžete Nám takovou vadu
                     oznámit a uplatnit práva z vadného plnění (tedy Zboží reklamovat) zasláním e-mailu či dopisu na Naše adresy uvedené u Našich
                     identifikačních údajů, případně osobně na adrese Dobrovského 154, Klatovy. Pro reklamaci můžete využít také vzorový formulář
                     poskytovaný z Naší strany, který tvoří přílohu č. 1 Podmínek. V uplatnění práva z vadného plnění je třeba zvolit, jak chcete vadu
                     vyřešit, přičemž tuto volbu nemůžete následně bez Našeho souhlasu změnit. Reklamaci vyřídíme v souladu s Vámi uplatněným
                     právem z vadného plnění.

          7.4.     Má-li Zboží vadu, máte následující práva:

                     a)     na odstranění vady dodáním nového Zboží bez vady, nebo dodáním chybějící části Zboží; nebo

                     b)     na odstranění vady opravou Zboží,

                     ledaže by byl zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým způsobem nepřiměřeně nákladný, což se posoudí
                     zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by Zboží mělo bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna
                     bez značných obtíží pro Vás.

         7.5.     Jsme oprávněni odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a             
                    hodnotu, kterou by Zboží mělo bez vady.

         7.6.     Dále máte právo na:

                    a)     přiměřenou slevu z Ceny; nebo

                    b)     odstoupení od Smlouvy,

                    jestliže:

                    a)     odmítneme vadu odstranit nebo ji neodstraníme v souladu s právními předpisy;

                    b)     se vada projeví opakovaně,

                    c)     je vada podstatným porušením Smlouvy; nebo

                    d)     je z našeho prohlášení nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro Vás.

         7.7.     Právo na odstoupení od Smlouvy nenáleží v případě, je-li vada Zboží nevýznamná.

         7.8.     V případě, že jste si vadu na Zboží způsobili sami, práva z vadného plnění Vám nenáleží.

         7.9.     Vadou Zboží není opotřebení Zboží způsobené jeho obvyklým užíváním nebo u použitého Zboží opotřebení odpovídající míře jeho
                    předchozího používání.

        7.10.    Při uplatnění reklamace Vám vystavíme písemné potvrzení, ve kterém bude uvedeno:

                    a)     datum, kdy jste reklamaci uplatnili;

                    b)     co je obsahem reklamace;

                    c)     jaký způsob vyřízení reklamace požadujete;

                    d)     Vaše kontaktní údaje pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.

        7.11.    Nedohodneme-li se na delší lhůtě, do 30 dnů od obdržení reklamace odstraníme vady a poskytneme Vám informaci o vyřízení
                    reklamace na uvedené kontaktní údaje. Pokud tato lhůta marně uplyne, můžete odstoupit od Smlouvy nebo požadovat přiměřenou
                    slevu.

        7.12.    O vyřízení reklamace Vás budeme informovat e-mailem a vydáme Vám potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace. Pokud je
                    reklamace oprávněná, náleží Vám náhrada účelně vynaložených nákladů. Tyto náklady jste povinni prokázat, např. účtenkami či
                    potvrzeními o ceně za dopravu. V případě, že došlo k odstranění vady dodáním nového Zboží, je Vaší povinností Nám původní Zboží
                    vrátit, náklady na toto vrácení však hradíme My.

        7.13.    V případě, že jste podnikateli, je Vaší povinností oznámit a vytknout vadu bez zbytečného odkladu poté, co jste ji mohli zjistit,
                    nejpozději však do 3 dnů od převzetí Zboží.

        7.14.    V případě, že jste spotřebitel, máte právo uplatnit práva z vadného plnění u vady, která se vyskytne u spotřebního Zboží ve lhůtě 24  
                    měsíců od převzetí Zboží.


        8.        ODSOUPENÍ OD SMLOUVY

        8.1.     K odstoupení od Smlouvy, tedy k ukončení smluvního vztahu mezi Námi a Vámi od jeho počátku, může dojít z důvodů a způsoby
                   uvedenými v tomto článku, případně v dalších ustanoveních Podmínek, ve kterých je možnost odstoupení výslovně uvedena.

        8.2.     V případě, že jste spotřebitel, tedy osoba kupující Zboží mimo rámec své podnikatelské činnosti, máte v souladu s ustanovením §1829
                   občanského zákoníku právo odstoupit od Smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření Smlouvy, resp. pokud se jedná 
                   o koupi zboží, pak do 14 dnů od jeho převzetí. V případě, že jsme uzavřeli Smlouvu, jejímž předmětem je několik kusů Zboží nebo
                   dodání několika částí Zboží, začíná tato lhůta běžet až dnem dodání posledního kusu nebo části Zboží a v případě, že jsme uzavřeli
                   Smlouvu, na základě které Vám budeme Zboží dodávat pravidelně a opakovaně, začíná běžet dnem dodání první dodávky.

        8.3.     Od Smlouvy můžete odstoupit jakýmkoliv prokazatelným způsobem (zejména zasláním e-mailu nebo dopisu na Naše adresy
                   uvedené
u Našich identifikačních údajů). Pro odstoupení můžete využít také vzorový formulář poskytovaný z Naší strany, který  
                   tvoří přílohu č. 2 Podmínek.              

        8.4.     Ani jako spotřebitel však nemůžete od Smlouvy odstoupit v případech, kdy je předmětem Smlouvy plnění uvedené v § 1837
                   Občanského zákoníku.

        8.5.     Lhůta k odstoupení dle čl. 8.2 Podmínek se považuje za zachovanou, pokud Nám v jejím průběhu odešlete oznámení, že od Smlouvy
                   odstupujete.

        8.6.     V případě odstoupení od Smlouvy dle čl. 8.2 Podmínek jste povinní Nám Zboží zaslat do 14 dnů od odstoupení a nesete náklady    
                   spojené s navrácením zboží k Nám. Vy máte naopak nárok na to, abychom Vám vrátili Cenu za dopravu, avšak pouze ve výši
                   odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání Zboží, který jsme pro dodání Zboží nabízeli. V případě odstoupení z důvodu,
                   že My porušíme uzavřenou Smlouvu, hradíme i náklady spojené s navrácením zboží k Nám, ovšem opět pouze do výše Ceny za       
                   dopravu ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání Zboží, který jsme při dodání Zboží nabízeli.

        8.7.     V případě odstoupení od Smlouvy Vám bude Cena vrácena do 14 dnů ode dne účinnosti odstoupení na účet, ze kterého byla připsána,
                   případně na účet zvolený při odstoupení od Smlouvy. Částka však nebude vrácena dříve, než Zboží obdržíme, nebo Nám prokážete, že
                   došlo k jeho zaslání zpět Nám. Zboží Nám prosím vracejte čisté, pokud možno včetně originálního obalu.

        8.8.     V případě odstoupení od Smlouvy dle čl. 8.2 Podmínek Nám však odpovídáte za snížení hodnoty Zboží, které vzniklo v důsledku
                   nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné k tomu, abyste se seznámili s povahou, vlastnostmi a funkčností Zboží, tj. způsobem,
                   jakým byste se se Zbožím seznamovali v kamenné prodejně. V případě, že jsme Vám ještě nevrátili Cenu, jsme oprávněni pohledávku
                   z titulu nákladů započíst na Vaši pohledávku na vrácení Ceny.

        8.9.    My jsme oprávněni odstoupit od Smlouvy kdykoliv před tím, než Vám dodáme Zboží, pokud existují objektivní důvody, proč není možné
                  Zboží dodat (zejména důvody na straně třetích osob nebo důvody spočívající v povaze Zboží), a to i před uplynutím doby uvedené v 
                  čl. 6.1. Podmínek. Můžeme také od Smlouvy odstoupit, pokud je zjevné, že jste uvedli v Objednávce záměrně nesprávné informace. 
                  V případě, že nakupujete zboží v rámci své podnikatelské činnosti, tedy jako podnikatel, jsme oprávněni od Smlouvy odstoupit kdykoli, i
                  bez udání důvodu.

       9.        ŘEŠENÍ SPORŮ SE SPOTŘEBITELI

       9.1.     Nejsme ve vztahu ke kupujícím vázáni žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) Občanského zákoníku.

       9.2.     Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťujeme prostřednictvím elektronické adresy info@vianubia.cz. Informaci o vyřízení stížnosti    
                  zašleme na elektronickou adresu kupujícího.

       9.3.     K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15,
                  120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové
                  adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím, který je spotřebitelem, z
                  kupní smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.

       9.4.     Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa:
                  http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne
                  21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o
                  řešení spotřebitelských sporů on-line).

     10.        ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

     10.1.     Pokud Náš a Váš právní vztah obsahuje mezinárodní prvek (tedy například budeme zasílat zboží mimo území České republiky), bude
                  se vztah vždy řídit právem České republiky. Pokud jste však spotřebitelé, nejsou tímto ujednáním dotčena Vaše práva plynoucí
                  z právních předpisů.

     10.2.     Veškerou písemnou korespondenci si s Vámi budeme doručovat elektronickou poštou. Naše e-mailová adresa je uvedena u Našich
                  identifikačních údajů. My budeme doručovat korespondenci na Vaši e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě, v Uživatelském účtu        
                  nebo přes kterou jste nás kontaktovali.

     10.3.     Smlouvu je možné měnit pouze na základě naší písemné dohody. My jsme však oprávněni změnit a doplnit tyto Podmínky, tato změna
                  se však nedotkne již uzavřených Smluv, ale pouze Smluv, které budou uzavřeny po účinnosti této změny nebo Vám na základě Smlouvy
                  máme dodávat Zboží pravidelně a opakovaně. Informace o změně Vám zašleme na Vaši e-mailovou adresu nejméně 14 dní před
                  účinností této změny. Pokud od Vás do 14 dnů od zaslání informace o změně neobdržíme výpověď uzavřené Smlouvy na pravidelné a  
                  a opakované dodávky Zboží, stávají se nové podmínky součástí naší Smlouvy a uplatní se na další dodávku Zboží následující po
                  účinnosti změny. Výpovědní doba v případě, že výpověď podáte, činí 2 měsíce.

      10.4.     V případě vyšší moci nebo událostí, které nelze předvídat (přírodní katastrofa, pandemie, provozní poruchy, výpadky subdodavatelů
                   apod.), neneseme odpovědnost za škodu způsobenou v důsledku nebo souvislosti s případy vyšší moci, a pokud stav vyšší moci trvá   
                   po dobu delší než 10 dnů, máme My i Vy právo od Smlouvy odstoupit.

      10.5.     Přílohou Podmínek je vzorový formulář pro reklamaci a vzorový formulář pro odstoupení od Smlouvy.

      10.6.     Smlouva včetně Podmínek je archivována v elektronické podobě u Nás, ale není Vám přístupná. Vždy však tyto Podmínky a potvrzení
                   Objednávky se shrnutím Objednávky obdržíte e-mailem a budete tedy mít vždy přístup ke Smlouvě i bez Naší součinnosti.   
                   Doporučujeme vždy potvrzení Objednávky a Podmínky uložit.

      10.7.     Tyto Podmínky nabývají účinnosti 1.11.2024.


 

Příloha č. 1 - Formulář pro reklamaci

Adresát: ViaNubia s.r.o., Dobrovského 154, 339 01 Klatovy, IČ: 21972389, tel: 606 665 699, e -mail: info@vianubia.cz

Uplatnění reklamace

Datum uzavření Smlouvy:

 

Jméno a příjmení:

 

Adresa:

 

E-mailová adresa:

 

Zboží, které je reklamováno:

 

Popis vad Zboží:

 

Navrhovaný způsob pro vyřízení reklamace:

 

 Zároveň žádám o vystavení potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem toto právo uplatnil, co je obsahem reklamace, jaký způsob vyřízení reklamace požaduji, spolu s uvedením mých kontaktních údajů pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.

Datum:

Podpis:

 

 

Příloha č. 2 - Formulář pro odstoupení od Smlouvy

Adresát: ViaNubia s.r.o., Dobrovského 154, 339 01 Klatovy, IČ: 21972389, tel: 606 665 699, e -mail: info@vianubia.cz

Tímto prohlašuji, že odstupuji od Smlouvy:

Datum uzavření Smlouvy:

 

Jméno a příjmení:

 

Adresa:

 

E-mailová adresa:

 

Specifikace Zboží, kterého se Smlouva týká:

 

Způsob pro navrácení obdržených finančních prostředků, případně uvedení čísla bankovního účtu:

 

 Je-li kupující spotřebitelem má právo v případě, že objednal zboží prostřednictvím e-shopu, který provozuje společnost ViaNubia s.r.o., IČ: 21972389, („Provozovatel“) nebo jiného prostředku komunikace na dálku, mimo případy uvedené v § 1837 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, odstoupit od již uzavřené kupní smlouvy do 14 dnů ode dne uzavření smlouvy, resp. pokud se jedná o koupi zboží, pak do 14 dnů od jeho převzetí. V případě smlouvy, jejímž předmětem je několik kusů zboží nebo dodání několika částí zboží, začíná tato lhůta běžet až dnem dodání posledního kusu nebo části zboží a v případě smlouvy, na základě které má být zboží dodáváno pravidelně a opakovaně, ode dne dodání první dodávky.

Toto odstoupení oznámí kupující Provozovateli písemně na adresu provozovny Provozovatele nebo elektronicky na e-mail uvedený na vzorovém formuláři.

Odstoupí-li kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy, zašle nebo předá Provozovateli bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, zboží, které od něho obdržel.

Odstoupí-li kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy, vrátí mu Provozovatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy všechny peněžní prostředky (kupní cenu dodaného zboží) včetně nákladů na dodání, které od něho na základě kupní smlouvy přijal, stejným způsobem. Jestliže kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který Provozovatel nabízí, vrátí Provozovatel kupujícímu náklady na dodání zboží pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Provozovatel není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než zboží obdrží zpět nebo než kupující prokáže, že zboží Provozovateli odeslal.

Datum:

Podpis: