Pro vaši snadnější orientaci jsme připravili odpovědi na nejčastější dotazy. Pokud však potřebujete pomoc s něčím specifickým, neváhejte nás kdykoliv kontaktovat. Rádi vám pomůžeme!
- Jak mohu kontaktovat zákaznický servis?
Můžete nám napsat prostřednictvím kontaktního formuláře na našich webových stránkách, poslat e-mail na adresu info@vianubia.cz nebo zavolat na telefonní číslo +420 606 665 699 v pracovní dny od 9:00 do 14:00.
- Kdy mohu očekávat odpověď na můj dotaz?
- Kde mohu získat radu ohledně výběru vhodného produktu?
Rádi vám s výběrem poradíme. Kontaktujte nás prostřednictvím kontaktního formuláře na našich webových stránkách, e-mailu nebo telefonu.
- Jaké mám možnosti doručení?
Zásilky doručujeme po celé ČR prostřednictvím společnosti Zásilkovna. Jsme rychlí, veškeré zboží máme skladem. Navíc, pokud nakoupíte nad 2.000 Kč, máte dopravu zdarma.
- Doručujete i do zahraničí?
Pokud máte zájem o doručení zásilky do jiné země, kontaktujte nás, rádi Vám poskytneme více informací.
- Jak můžu objednávku na eshopu uhradit?
- platební kartou online
- pomocí online služby GPay nebo Apple Pay
- bankovním převodem prostřednictvím internetového nebo mobilního bankovnictví
- Kdy budete moji zásilku expedovat?
Zásilku expedujeme zpravidla následující den po připsání platby na náš účet. Pokud jste svou objednávku zaplatili platební kartou online nebo pomocí online sluby GPay či Apple Pay, bývají platby obvykle připsány na náš účet ihned, u bankvního převodu za 2 až 3 pracovní dny.
- Kdy mi moji zásilku doručíte?
Zásilky jsou po celé ČR doručovány obvykle následující pracovní den od jejich převzetí přepravní společností Zásilkovna. Průběh doručování můžete sledovat prostřednictvím zaslaného odkazu na váš email nebo v aplikaci Zásilkovna.
- Můžu si objednávku vyzvednout osobně?
Ano, objednané zboží si můžete vyzvednout na adrese Dobrovského 154 v Klatovech, po předchozí telefonické domluvě na čísle: + 420 606 665 699.
- Mám slevový kód, jak ho uplatním?
To je snadné! Stačí si z naší nabídky vybrat produkt nebo produkty a vložit je do košíku. Poté si otevřete košík a v prvním kroku naleznete odkaz "Mám slevový kupón", který rozkliknete. Zadáte slevový kód, kliknutím na šipku vpravo ">" potvrdíte uplatnění. Sleva se automaticky odečte z celkové částky a vy uvidíte, kolik jste ušetřili.
- Chci ušetřit, ale slevový kód nemám. Kde ho můžu získat?
- Přihlaste se k odběru novinek na našich webových stránkách a získejte pravidelné slevové kódy a 10% slevu na vaši první objednávku
- Sledujte nás na sociálních sítích Facebook a Instagram - pravidelně sdílíme speciální slevové kódy na naše produkty
- Vaše spokojenost je pro nás velmi důležitá. Proto bychom byli velmi vděční, kdybyste nám poskytli zpětnou vazbu v podobě recenze na Facebooku, Googlu nebo Seznamu. Pokud se rozhodnete recenzi napsat, rádi vám jako poděkování poskytneme speciální slevový kód na vaši další objednávku. Stačí nás kontaktovat prostřednictvím zákaznické podpory, Facebooku nebo Instagramu a sdělit nám, kde byla vaše recenze publikována. Budeme se těšit na vaši zpětnou vazbu a na setkání s vámi při vaší další objednávce.
- Objednávku potřebuji upravit, co mám dělat?
Rádi vám pomůžeme! Pokud potřebujete svou objednávku upravit, obraťte se na náš zákaznický servis. Stačí uvést číslo objednávky a vaše kontaktní údaje.
- Objednávku musím bohužel stornovat, jak mám postupovat?
Pokud musíte objednávku stornovat, kontaktujte nás prostřednictvím zákaznického servisu. Uveďte prosím číslo své objednávky a kontaktní údaje, abychom vám mohli pomoci s řešením storna objednávky.
- Obsah balíčku je poškozený. Jak mám postupovat?
Mrzí nás, pokud byl obsah balíčku při přepravě poškozený. Obraťte se na náš zákaznický servis a my vám co nejdříve pomůžeme situaci vyřešit. Prosíme vás o uvedení čísla objednávky a přiložení fotodokumentace poškození.
- Co mám dělat, pokud nejsem s produkty spokojen/á?
Jsme přesvědčeni, že se s našimi produkty budete cítit skvěle, ale pokud některý přece jen nesplní vaše očekávání, máte možnost ho vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od doručení. Jestliže vám některý produkt bude doručen vadný nebo poškozený, můžete uplatnit reklamaci až do 2 let od nákupu. Více informací ohledně reklamací a vrácení zboží naleznete v naší sekci Obchodní podmínky.